Friday, September 14, 2007

start balik dah..

hi again..it's been awhile since i wrote anything inside here..yang lama punya smua aku dah buang..bukan malu, bukan tak perfect tapi..hmm..aku just malas nak ingat kembali zaman dulu tu..cukup merunsingkan kepala otak aku..korang mesti pikir..

"apahal la mamat ni mula menulis balik..siap padam blog2 lama.."

apa nak buat..kan aku dah ckp tadi..paham2 je laa..tu pun kalau payah sgt nak masukkan dalam kepala..baik tak payah baca blog la wey..

sejak kebelakangan ni aku sering melenyapkan diri aku dari web..dari blog aku yang dah lama aku tinggalkan..bukan aku tak menulis..cuma tak di publishkan je dalam web..aku simpan buat pekasam dalam notebook aku..but when i came to think about it..i think it's time for me to write back..banyak sgt mende yang telah aku alami dalam setahun dua ni..banyak yg juga org takkan faham..dah memang nama blog aku pun gitu..payah nak paham..apa yang pasti, aku tulis je..kalau korang smua tak setuju..peduli apa aku..BLOG aku laa..bukan korang nyer..

aku skang ni dah secara fulltime sebagai seorang trainer..trainer ada macam2 trainer..ada yg train haiwan sarkas..tapi aku tak main la gitu..aku train manusia..tapi hanya utk golongan yang berumur 12 tahun dan ke atas..bab yang kecik2 ni, aku susah skit..aku tidak bisa mengerti perangai depa ni..tapi lately byk buat corporate training..nama client tak payah la aku sebut..tu smua tak penting..nanti kang apa yang aku tulis dlm blog ni plak boleh kena saman..tak kesior aku nak memikirkannya..

mmg banyak dugaan yang telah aku lalui..sampai ke tahap gaban laa kalau nak dibandingkan..aku rasa gaban pun letak jawatan cam ni..tapi aku cuba untuk belajar dari smua pengalaman ni..tak larat dan tak abih kalau nak difikirkan.."but life must go on.." sering kali terngiang-ngiang lagu sm salim kat telinga aku.."apa nak jadi..apa nak jadi..sampai sekarang tak kahwin lagi.." bukan setakat terngiang-ngiang..tapi secara realiti nya aku sering dengari bukan dari radio tapi dari mak aku yang tak abih2 risaukan aku..nak buat macam mana..mana ada mak yg tak sayangkan anak..tak risaukan anak..relax la mummy, masanya akan tiba..

alamak beb..aku ngantuk laa..nanti esok ke lusa ke aku sambung balik..yg pastinya kali ni korang tak payah nak tunggu lelama..anyway, sehingga bertemu kembali di hari dan waktu yang sama.."majulah sukan untuk negara"..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home